Dla Klienta

Ważne informacje

Poniżej znajdziecie Państwo informacje, o których warto pamiętać przed spotkaniem z notariuszem.

Standardowe godziny pracy kancelarii to Pn-Pt 09:00 – 17:00, ale istnieje możliwość umówienia wizyty poza tymi godzinami po wcześniejszym kontakcie.

W związku z nowymi przepisami umożliwiającymi zablokowanie numeru PESEL, zwracamy się z prośbą o zapewnienie, że Państwa numer PESEL będzie aktywny w dniu, kiedy planują Państwo realizację usług w naszej Kancelarii.

W przypadku, gdy numer PESEL będzie zablokowany, będziemy zmuszeni odmówić wykonania zaplanowanych działań. Mimo to, zgodnie z naszymi zasadami, zachowujemy prawo do pobrania opłaty za przygotowanie dokumentacji do czynności notarialnej, która nie mogła zostać wykonana.

Prosimy o zabranie dowodu osobistego lub paszportu. E-dowód również może posłużyć jako dokument tożsamości podczas realizacji czynności w naszej kancelarii, pod warunkiem że:
Klient poinformuje nas o zamiarze skorzystania z e-dowodu co najmniej jeden dzień roboczy przed zaplanowaną czynnością, oraz
Funkcja weryfikacji autentyczności e-dowodu w aplikacji m-Obywatel będzie aktywna.
Dziękujemy za przestrzeganie tych zasad!

Zgodnie z art. 2 § 3 ustawy Prawo o notariacie, wszystkie czynności notarialne odbywają się w języku polskim. W przypadku cudzoziemców, którzy nie posługują się językiem polskim, konieczna jest obecność tłumacza przysięgłego. Chętnie udzielimy informacji o rekomendowanych tłumaczach – zapytaj nasz zespół!

Dokumenty do czynności notarialnych

Jakie dokumenty należy przygotować przed spotkaniem z Notariuszem?

Gdzie uzyskać potrzebne dokumenty?

Scroll to Top